Hlášení o problému tisku záhlaví a zápatí u jehličkových tiskáren-Archivní návod [ID369]

Je mozne, ze pri tisku z naseho programu se objevuji se ruzna hlaseni o problemech pri tisku zahlavi nebo zapati apod. Nejlepe je obmenit Vasi tiskarnu za inkoustovou nebo laserovou. Presto zkuste ale v ovladaci v menu Vaseho operacniho systemu Windows Nastaveni - Tiskarny - prave tlacitko mysi na dane tiskarne - Vlastnosti zrusit tisk zahlavi nebo zapati, pripadne zmensit plochu netisknutelne oblasti. Pokud tuto funkci stavajici ovladac nepodporuje, zkuste vybrat z Windows jiny, ktery bude s danou tiskarnou spolupracovat a tuto funkci bude mit.

Každý počítačový program se vyvíjí obrovským tempem a i když jsou stránky podpory průběžně kontrolovány a pečlivě aktualizovány, může se stát, že bez Vaší pomoci nebudeme tak rychlí, jak si Vy, uživatelé programu EKONOM zasloužíte. Objevíte-li proto, že návod již zcela neodpovídá skutečnosti, klikněte prosím velmi jednoduše a bezpracně zde. Dovolujeme si Vás upozornit, že tímto způsobem ale není možné jakkoliv komunikovat s podporou programu EKONOM.
Copyright proEkonom s.r.o. 2006-2025 & Elisoft s.r.o. All rights reserved.©