Po smazání a obnově dat nevidím žádné zboží v i-shopu-archivní návod [ID1008]

Po totalnim smazani vsech polozek ve Vasem internetovem obchode se Vam muze stat, ze po nasledne obnove dat neuvidite jediny kus zbozi, ktery jste odeslali z Ucetniho a evidencniho systemu EKONOM. Nezadate-li totiz po obnove dat opet drive definovane kategorie, i kdyz mate jejich pouziti povolene, nezobrazi se Vam zadne zbozi a Vas internetovy obchod zustane naoko prazdny...
Nas tip:
Po stisknuti tlacitka Smazat se smazou vsechny produkty z internetoveho obchodu. Zrusi se i nastaveni viditelnych produktu a akcni nabidka produktu. Pokud pouzivate kategorie produktu je dobre poznamenat si jejich nazvy, usetrite si pri obnove dat praci s premyslenim pri jejich zadavani.

Obr.2 Nezadate-li po obnove dat opet kategorie, i kdyz mate jejich pouziti povolene, nezobrazi se Vam zadne zbozi a Vas internetovy obchod zustane naoko prazdny...
Každý počítačový program se vyvíjí obrovským tempem a i když jsou stránky podpory průběžně kontrolovány a pečlivě aktualizovány, může se stát, že bez Vaší pomoci nebudeme tak rychlí, jak si Vy, uživatelé programu EKONOM zasloužíte. Objevíte-li proto, že návod již zcela neodpovídá skutečnosti, klikněte prosím velmi jednoduše a bezpracně zde. Dovolujeme si Vás upozornit, že tímto způsobem ale není možné jakkoliv komunikovat s podporou programu EKONOM.
Copyright proEkonom s.r.o. 2006-2025 & Elisoft s.r.o. All rights reserved.©