Nový rok 2018 je tady!

Nový rok 2018 je tady...a my se těšíme na další spolupráci s uživateli programu EKONOM na naší poradenské lince, a to

telefonicky na čísle 387 007 777 (v pracovní dny od 9:00 do 16:00) a nebo
on-line přes ikonu Podpora přímo v programu nebo na internetových stránkách www.ekonom-podpora.cz (nepřetržitě).

Poradíme Vám s obsluhou programu EKONOM individuálně nebo pomocí podrobných návodů, jak postupovat v situacích, které Vás při práci s programem EKONOM potkají. Na začátku nového roku tak můžete snadno a rychle zjistit například

Nárok na služby poradenské linky mají uživatelé programu EKONOM se zakoupenou aktualizací pro rok 2018. Objednávku aktualizace lze jednoduše provést pomocí níže uvedeného formuláře.

Dva kroky pro okamžité získání aktualizace pro rok 2018

Krok 1: Vyberte typ aktualizace
Pro verzi programu 2017
(Cena roční aktualizace je ve výši 25% ceny nového programu.)
Pro verzi programu 2016 a starší
(Cena roční aktualizace je ve výši 50% ceny nového programu)
Obě aktualizace zahrnují:
  • úpravy programu podle zákonných změn
  • telefonickou podporu k obsluze programu
  • 24/7/365 podporu na webových stránkách
Krok 2: Odešlete objednávku
  • Zadejte licenční číslo Vašeho programu
  • Stiskněte tlačítko Odeslat
  • V krátké době obdržíte e-mailem proforma fakturu
  • Po zaplacení daňový doklad s aktivačním klíčem.
Vaše licenční číslo:   

Aktualizovaná nebo nová řešení v podpoře programu

ID2355 Evidence náhradního plnění zaměstnávání OZP - export CSV 03.01.2018

Bavíme uživatele programu EKONOM

Návody, rady, tipy a triky od programátorů a operátorů technické podpory programu

Od 1. 10. 2017 může zaměstnavatel více než 50 % osob se zdravotním postižením dodat tzv. náhradní plnění pouze v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení vloží údaje uvedené níže do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí (https://portal.mpsv.cz/web/zamestnavani-ozp/enp)

  • průměrný roční přepočtený počet zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením za předchozí kalendářní rok,
  • průměrné čtvrtletní přepočtené počty zaměstnanců v daném kalendářním roce,
  • identifikační údaje dodavatele a odběratele,
  • cenu dodaných výrobků, služeb či realizovaných zakázek bez DPH (jedná se o částku započitatelnou do náhradního plnění),
  • datum dodání výrobků, služeb nebo realizace zakázek,
  • číslo dokladu, jímž byla vyúčtována dodávka výrobků, služeb nebo zakázek,
  • datum zaplacení odebraných výrobků, služeb nebo realizovaných zakázek.

Řešení evidence náhradního plnění (ENP) bylo připraveno i pro uživatele programu EKONOM. Export požadovaného seznamu do souboru *.csv se uskutečňuje z odfiltrovaných hrazených vystavených faktur. Podrobnější informace naleznete zde.

Novinky Finanční správy ČR pro uživatele programu

Podpora programu EKONOM
Info Téma Datum vydání
EET - drtivá většina povinností plynoucích... 19.01.2018
Středa 31. ledna je posledním dnem... 12.01.2018
Reakce Finanční správy na článek HN... 11.01.2018
Podnikatelé a pronajímatelé, máte možnost volby:... 10.01.2018
Zaměstnanci mohou využít zjednodušený formulář daňového... 08.01.2018

Novinky ČSSZ pro uživatele programu

Podpora programu EKONOM
Info Téma Datum vydání
Přes 220 tisíc lidí si vloni... 17.01.2018
V prosinci a lednu se stali... 11.01.2018
ČSSZ informuje: Důležité údaje platné pro... 09.01.2018
Desatero praktických „důchodových“ informací 05.01.2018
ČSSZ informuje: Novinky v důchodovém pojištění... 27.12.2017
Copyright proEkonom s.r.o. 2006-2018 & Elisoft s.r.o. (design by Ondra Polach) All rights reserved.©